musicandlyrix

12 Januari

Tankar om allt, }

God morgon!

Vet att klockan är kanske mitt på dagen, men det är ändå morgon för mig. Jag sov till kvart i elva! Ganska sjukt, men underbart härligt! Visst, jag vaknade en gång vid halv nio av att mamma bankade på mitt fönster, och jag förstod ingenting. Det visade sig att min lillebror hade låst dörren när mamma skulle skjutsa honom till skolan, och mamma hade ingen nyckel med sig, så då gjorde hon så haha. Udda!

Nu är klockan halv ett och jag ska jobba kl två. Har inte jobbat sen innan jul så det ska bli skönt att komma tillbaka. Ska nog även passa på att fråga om sommarjobb så jag får det kirrat. Tror jag kommer få det faktiskt.

Största problemet idag är vad jag ska ha med mig för middag till jobbet.. Har inte en blekaste aning om vad jag ska ha. Tycker det är så sjukt tråkigt med makaroner, och potatis är ju inte ens så gott haha. Kräsen unge här!


Nehepp, nu ska jag nog ta och lägga en mask på ansiktet så jag fräshas upp lite.


Ha en fin dag alla!

Kommentarer

  • andre säger:

    vadå kräsen?! ''jag är allätare, all mat är god'' ;) försök inte!

    2012-01-12 | 17:53:39

Kommentera inlägget här: