musicandlyrix

Work

Tankar om allt, }

Härligt när det känns att man jobbar!

De ringde innan från jobbet och än en gång undrade de om jag ville jobba. Fantastiskt!
Egentligen är det APU nu, men jag får lov att jobba under APU-tiden eftersom det ändå är samma uppgifter jag gör, så det känns kalasbra att tjäna pengar under praktiken! Jag har jobbat ganska mycket den sista veckan. Jobbade torsdagen förra veckan, ledig fredag, sedan har jag jobbat alla dagar ända fram tills idag.
Ska dock vara ledig i helgen, för då händer det grejer!

Jag ska ÄNTLIGEN åka ner till SMåland och träffa mitt underbara fadderbarn Emelie! Ska bo hos dem tills på söndag då jag tar mig hemåt igen. Ska blir underbart roligt!



Dessa fantastiska små busungar!
Det minsta trollet är mitt fadderbarn. Snart är hon storasyster!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: