musicandlyrix

20 Februari ~ Tydligen APU

Tankar om allt, }

Nu är det tydligen inget lov längre. Tänker inte så mycket på det just nu, och degar bara i sängen.
Nu har vi APU och egentligen skulle jag börja klockan sju imorse, men jag fick jobb istället så jag jobbar 16-21. Känns mycket bättre att vara på jobbet och få pengar istället för att vara på jobbet och jobba utan att få något. Man gör ju ändå samma saker.

Matteus, en kille i min klass, ska vara på samma ställe som jag, och vi har även samma handledare, och det ska bli spännande och se hur det fungerar, och det ska bli kul att jobba tillsammans med en kompis i klassen.


Nu när det är APU har jag också andra bekymmer. Jag MÅSTE ju börja träna. Jag har ett fantastiskt träningssug, och mja, jag ska nog ta tag i detta i veckan. Tjoho!
Jag längtar som en galning efter att träna med finaste Viktoria igen. Vi är ju så grymma så man slår av!
Tyvärr har jag nog blivit lite svagare igen, men nä, detta ska fixas till!
Det måste ju fixas till nu innan jag ska vara på brandstationen! Det hade jag nästan glömt av!! FY på mig!



Katten Albin - See you soon!

Kommentarer

  • Vickiis säger:

    Oh de e inte klokt vad jag saknar min fina bästa underbara träningskoooooompis!!!!! Fixa te ett gymkort så snabbt du bara kan!!

    Har massa bnya saker jag vill testa på på gymmet, men detta vågar jag ju inte utan dig ^^ <3

    2012-02-20 | 20:11:23

Kommentera inlägget här: