musicandlyrix

13 Februari ~ Completely unnecessary

Tankar om allt, }

Idag har jag gjort något väldigt onödigt. Det känns lite jobbigt onödigt faktiskt..
Jag åkte till Borås för att fixa tandställningen för den verkade väldigt lös. När jag kom dit så blev jag lite paff faktiskt.

- Det är inget fel på din tandställning alls..

Men åh! Kul!
Jag gick till McDonalds i min ensamhet. Festade loss med två cheese och en liten milkshake. Suckade.

Jag blev också ca 700 spänn pankare. Men det var faktiskt bara bra. Eftersom vårt kräk till hundvalp fick för sig att käka upp mina gamla kängor så var detta minst sagt aktuellt att förskaffa sig ett par nya.



Det var ungefär ett par sådana här som jag köpte idag.
Eftersom jag är ute mycket i natur och skog och annat så var dessa bara *smack*, los perfectos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: