musicandlyrix

Ett litet gästinlägg

Tankar om allt, }

Tjohejsan! Hanna var det här :)

Salome är just nu i duschen, och jag sitter med hennes dator :D 
Kan passa på att säga att Salome är en fantastisk person! Älskar hennes blogg som har de små roliga och härliga inläggen :) 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, så det får verkligen bli någont spontant. Är inte så bra på det här ;) 




Idag är det en vacker och kall vinter dag.
Sportlovet har börjat och det finns en massa grejor man kan hitta på! Gör något nytt! Det behövs ibland i våra vardagliga liv. Ibland kan det kännas som livet rullar på och så undrar man hur man hamna här?

Så för göra livet lite spännande och roligare så kan det vara kul att ta en dag då man gör något helt annurlunda och spontant. Gör det du har drömt om, eller en grej som bara har kommit på tanken.
 
Livet består av de små guldkornen man hittar.

 

"Människor kan inte upptäcka nya oceaner förrän hon har fått modet att förlora kusten ur sikte"



Det var allt för mig! See yaa!

  

Kommentarer

  • FOTOGALEN säger:

    Tack så mycket :)

    Håll utkik seanre ikväll i bloggen, ska lägga upp en liten video på hur jag gör min fiskbensfläta :)



    Kram!

    2012-02-11 | 16:56:59
    Bloggadress: http://emlansstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: