musicandlyrix

Todays list

Tankar om allt, }

Dagens humör: Ko-lugnt egentligen. Så där söndag-igt.

Dagens mående:
 Fortfarande bra irriterad på människan på jobbet.. Men jag ska se till att känslorna över det går över.. Är också väldigt glad över att jag och Annika, allra finaste Annika, var ute och tog en kvällspromenad i mörkret och babblade på om allt, samt tittade på stjärnorna.

Dagens borde: Gå och lägga mig i normal tid! Borde även ta tag i städning.. Igen.

Dagens frisyr: Satte upp håret i en hästsvans lite slarvigt

Dagens smink: Pyttelite mascara

Dagens klädsel:
 Innan har jag vandrat i jobbkläder, nu har jag jeans och min lillebrors stora tjocktröja.

Dagens planer:
 Tja, just nu tänker jag snart krypa ner.

Dagens materiella vill ha:
 En ladugård, samt pengar. Förresten har jag hittat ladugården nu! Helt sjukt! Den finns här i samhället! Gött!

Dagens fundering:
 Visst är det jobbigt när man inte får upp all glass med tungan ur struten, och när man ska bita av rånet från kanterna så trillar smulorna ner i glassen.. Så sjukt jobbigt!

Dagens beroende:
 Babbel

Dagens tråkigaste:
 Jobbet. Iallafall på förmiddagen. Jag dog. Det kan ni läsa i det förra inlägget

Dagens längtan: Lönen

Dagens superlängtan:
 Sommaren! Grekland! Och inte minst, min 18-årsdag!!!

Dagens tidning:
 Har faktiskt inte läst någon

Dagens låt: Sen en tid tillbaka - Melissa Horn





Kommentarer


Kommentera inlägget här: