musicandlyrix

Shame on me

Tankar om allt, }

Allvarligt. Nu får jag ta och skämmas!

Nu har jag inte tränat "på riktigt" på länge! Varje gång jag tänker att "åh, nu ska jag träna!" så blir det typ jättedåligt. Varför?

Jo, jag har brist på motivation. (Säger inte att den inte finns, för det gör den!) Jag saknar Viktoria, den bästa träningskompisen man kan ha. Jag saknar gymmet, och det suger fett att jag inte har något gymkort just nu. Ska enligt planerna köpa det nästa vecka - och köra HÅRT. Det är mindre än en månad kvar tills jag ska vara på brandstationen, och då kan jag inte vara såhär svag. Det är pinsamt!

Vickis, nästa månad får du köra stenhårt med mig! Okej?



Snodde denna från facebook. Hoppas det är okej sötis!

Åh, jag är så sjukt avundsjuk på dig!

Puss!

Kommentarer

  • Vickiis säger:

    oh min fin fina vän!! Jag SAKNAR dig så det är inte klokt! Så fort du har ett gymkort så ska vi köra JÄRNET!!! Det suger stooort att du inte har ett gymkort nu.. inget kul alls att träna utan dug, som du säger finns ingen motivation, fast ändå finns motivationen... jag saknar dig än en gång otroligt mycket. Så fort du har köpt ett kort så säg till så ska vi köra skiten ur oss!!

    Fin finaaaa du! Jag e avundsjuker på diiig!! <3

    2012-02-22 | 21:15:46

Kommentera inlägget här: