musicandlyrix

Saker i min väska

Tankar om allt, }

Klockan är snart, alldeles snart, läggdags. Men jag känner ändå för ett ganska random inlägg med slumpvalda sanningar. Om jag sagt samma innan så får ni ursäkta. Inte mer med det.


♦ Jag har tänkt att börja träna Military Fitness efter studenten, så jag kan bygga upp ännumer muskelmassa.


♦ Det var riktigt längesedan jag grät på riktigt nu. Jag ser det som något bra.


♦ Just nu känner jag att jag mår väldigt bra. Allt är under kontroll.


♦ Jag har dåligt samvete över att vi aldrig åker och ser till Pappas grav.


♦ Mer och mer saker i min familj förändras. Inte mycket till det bättre.


♦ Jag längar ut! Vill ha egen lägenheten så snart som möjligt, men pengarna saknas.


♦ Jag tycker inte om min garderob. Jag har skitfula kläder.


♦ Jag förstår inte det här med livet. Det är så konstigt. Gissar att det behövs ett riktigt konstigt inlägg med fett mycket tjöt för just denna punkten.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: