musicandlyrix

Home again

Tankar om allt, }

Nu är jag tillbaka!

Berättar med bilder.



Mitt älskade fadderbarn på pottan. Men en bok. På fel håll. Raring!



Pyssel med de större barnen. Johannes 5, Lovisa snart 4.



Tre fantastiska barn. Den minsta till höger är mitt fadderbarn Emelie.



Fick natta henne en kväll. Så underbart mysigt!



Här är vi! Åh, älskade Emelie!


Det har varit ett par intensiva dagar i Småland nu. Det är inte de tamaste lammen man har att busa med, det ska ni ha klart för er! Men ack så underbara!
Min lilla Emelie har precis börjat prata lite nu, men än så länge har hon inte sagt "Salome".. Lite surt, men det tar vi igen om en månad när hon fyller 2 år.


Det har ju, som ni har märkt, varit ett uppehåll här på bloggen ett par dagar, och det var inte riktigt meningen.. Innan jag åkte gjorde jag ett inlägg men det försvann tydligen.. Men det ska komma upp ett liknande snart!
Det blir nog ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: