musicandlyrix

Glad Alla <3-ns dag!

Tankar om allt, }

Alla hjärtans dag. Valentines day. Äsch haha.


Idag kan man ju också fira att man är singel, att man är fri och att man är... ehm, .. aa.. lycklig.
Haha, det är inte så farligt som det låter. Jag trivs ganska bra. (Ganska?) Jodå, jag mår fint!

Men bara för att det är den 14 februari så kom jag att tänka på det här klippet. Jag tror ni kommer att gilla det!




Han är väl för skön den mannen alltså!




Nu måste jag gå ur sängen snart. Skäms på dig Salome.
Jag ska nu göra frukost, vara tjock framför teven, och sedan ska jag baka!

Jag ska fira Alla Hjärtans Dag tillsammans med Isabella. Min galna tvillingkompis!

I love you!

Tumblr_ljkvuxrhp01qgsqklo1_500_large

Tumblr_lw07avsezz1r29t5yo1_500_large

Tumblr_lwxoe3wi8s1r92xdwo1_400_large

Tumblr_lysvv0xgst1qiaqpmo1_500_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här: