musicandlyrix

Do the workouts

Tankar om allt, }

För lite mer än en timme sen så kom jag hem från jobbet. Idag var det tufft.. Från start kändes det som att alla bajsblöjor hamnade hos mig och Moo. Men vi tog oss igenom dagen, men storm! Vi gjorde ett bra jobb - välförtjänta pengar.

Nu sitter jag här helt svettig. Nej, inte efter jobbet på hemmet, utan för att jag har precis gjort kvällens tuffa workout!

95771929545404357_ynsofuai_c_large

Jag körde denna en hel gång, sedan körde jag de tre första igen. Ni säger åh vad lame, men gör så som jag, ha fyra kilo extra i händerna och varje gång det är pushups, kör först fem vanliga, och sen fem uppe på hantlarna, alltså triceps. (Det blir allt som allt 50!) Svettigt, men sjukt värt! Börjar tycka det är rätt kul att se mig själv i fönstret när det speglar sig. När det är lite skuggigt så syns ju musklerna mer också.. Juste, våga vara stolt! Det handlar inte om extrem bitchness över dig själv, nej, men alla, ALLA borde känna att de kan vara stolta över dem själva!
Jag säger inte att jag är det alla dagar, nej verkligen inte, men vad som är viktigt är att iallafall veta att man kan tycka så någon gång ibland! Ju oftare desto bättre!

Nej nu ska jag strecha! Av med de mysiga varma skorna och töj, bänn och dra. Sen duschen. Härligt.

Bra jobbat Salome!
Boooost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: