musicandlyrix

Dagen är till ända

Tankar om allt, }

Nu har jag kommit hem från jobbet. Helt okej dag.

Ett tag så fick jag sköta en hel avdelning alldeles själv!! SJÄLV!
Jag skulle ta upp alla till eftermiddagsfikan, men när det inte gick att ta upp någon själv fick jag ringa över till andra avdelningen så bästa Barbro fick springa över. Menmen, saker och ting löste sig, även fast kaffet blev en kvart försenat. Men det kunde varit värre! Barbro var helt ensam på sin avdelning också. Detta berodde på APT-mötet som var.


Imorn gäller det! Jag drar till Småland! Hoppas bara inte att jag ska bli sjuk nu.. Det känns litegrann i halsen, och jag kan säga att alla odds är emot mig. Det är 15 pers på jobbet som är sjuka nu, och vi visste knappt att vi hade så många som arbetade där haha.

Men jag ska försöka sova bort detta. Har druckit massa äckligt vatten med citronsyrepulver nu, så vi får hoppas på det allra bästa!

Hoppas ni sover gott!



Snygg va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: