musicandlyrix

8 Februari ~ The good in life

Tankar om allt, }

Detta blir världens snabbaste blogginlägg..

Ska nu berätta vilken slags känsla jag hade i kroppen igårkväll när jag skulle sova. Jag var näst intill lycklig. Ja, du läste rätt! Men fatta, jag har hur mycket som helst att vara glad och stolt över.
Jag har en fantastisk släkt som hjälper mig att ta mig igenom jobbiga perioder i livet, jag har vänner som är bra till precis Allt.
Jag kan vara stolt över att jag är som jag är, och att jag ser ut som jag gör. Det är inget fel på mig. Jag ser ut så här, och det är Jag.
Jag har inga sjukdomar, jag lever så friskt jag bara kan och behöver inte oroa mig över så jättemycket.
Jag bor i Sverige, ett lugnt land, och jag kan vara säker på att ingen kommer och bombar ner mitt hus idag eller vad som helst.

Jag vet att det låter lite patetiskt, men hörrudu. Ta vara på dig. Reflektera över hur Lycklig du också kan vara.
Om ditt liv är i trasor kan jag bara säga: "What doesn't kill you makes you stronger!"

Ha en fin dag. Appreciate every last bite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: