musicandlyrix

2 Februari

Tankar om allt, }

God morgon!

Klockan är nu 10:07 och jag har äntligen fårr mig en härlig sovmorgon! Dock kände jag nu att förkylningen har snart brutit ut, vilken är extremt jobbigt. Jag hatar att vara förkyld! Att vara förkyld = Att känna sig ofräsch, inte kunna träna osv. I guess you guys know what I'm talking about.


Jag hade nyss planer på att gå ner till gärdet och åka skridskor, men det känns något ensam att göra det själv, så jag får vänta. Hoppas det inte har snöat för mycket nu inatt, eller kommer att göra det, för det är ju härligare att åka med en gång istället för att sopa rent isen i en halvtimme först..

Aaaaa_187288121_large

Förresten, så hade jag en fantastisk dröm inatt. Jag drömde att jag hade mitt larmdygn på brandstationen. Redigt konstigt var det. Vi var flera unga som var där, och på morgonen så var det någon slags frukostsamling där man åt kakor.. Haha, jag älskar ju kakor, och har pratat bra mycket om det i veckan, så det är väl därför kakorna vävdes in i drömmen gissar jag.. Men det var inte nog med kakorna, utan när vi åt så fanns det en stol ledig, och dit sa de att Salome skulle gå och sätta sig. Jag tänkte "skitans bananer", men insåg sedan att det var en annan tjej som också hette det, så hon gick dit. Där, hör och häpna, skulle hon hålla i en morgonbön! Väldigt udda!



Nu ska jag pallra mig upp. Det som står på schemat är:

Fixa en god frukost

Städa mitt rum

Plugga Arbetsmiljö

Ta en mysig promenad ner till jobbet. Härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: