musicandlyrix

15 Februari ~ En galen historia

Tankar om allt, }

Nu har jag precis kommit hem. Jag har varit i Göteborg med Isabella, Elias och Johannes. Det var jättetrevligt! Dock så hände huvudet inte med så mycket eftersom jag och Isabella var tokiga och stannade uppe till klockan fyra inatt. Men det var verkligen värt det!
Vi satt halva natten och chattade och pratade på Omegle, och vi hittade bland annat en sjuuukt söt kille! Wow!

Vi hade så fantastiskt roligt, jag och bästa Isabella. Käre värld som vi skrattade!
Sen så pratade vi ju engelska hela tiden, så det satte sig verkligen sen så vi visste knappt vilket språk vi använde. Skönt!

När vi äntligen (?), ursäkta, fel ord.. Börjar om.

När vi sedan tyvärr var tvungna att gå och lägga oss så hände verkligen allt möjligt.

Isabella - Mamma och pappa ligger och sover, så vi måste verkligen vara ty-PAAANG
Och där snubblade hon över dammsugaren. Som vi vek oss!

När vi kom upp till andra våning så ligger det en strumpa under dörren till hennes föräldrars rum.

Jag - Bella, your mother isn't in her bed..
Isabella - What??
Jag - No, she's stuck right there.

Ännu brutala tillbakahållanden av skratt.



Efter ett tag så låg vi iallafall i våra sängar och sjöng: Shut up, shu-shut up, shut up, men det hjälpte inte.
Isabella hittade den här:



Haha, så sjukt fult.

Även denna kom ett par minuter senare:

Tumblr_lw46rv8dgh1qiaqpmo1_500_large

Ojojoj. Vilken fantastisk Alla Hjärtans Dag - och natt!


Och Isabella, hon är bäst.
End of inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: