musicandlyrix

Ute är mörkt och kallt

Alltiallo, }

Hej.
 
Jag lyckades!
Jag försöker ibland, helst på egen maskin, att övervinna mina rädslor, men det är minsann inte lätt.
Jag sa ja till det värsta som finns ungefär. Att sjunga solo.
För mängder med folk i bygdegården hjälpte jag först barnen med luciasång och sedan höll jag i dans-runt-granen-sångerna. Jag är nöjd.
 
 
Innan jag skulle sjunga för andra gången tog jag denna bilden. Den är väldigt levande kan man ju säga. Barnen var på speed hela tiden. Kan undrans vad tomten hade gett dom...
 
 
När jag kom hem efter spektaklet kände jag att jag var sugen på något, men det tog ett tag innan jag kom på det..
 
 
Milkshake!
 
Det var verkligen hundra år sedan! Den satt gött i magen! Hallon, mjölk och gräddglass. Slurp.
 
 
Nu ska jag bara sitta här en stund vid min dator innan det är dags att sova.
 
Ha det fint!

Kommentarer

  • anna säger:

    Nää skulle inte tro det, även om ruttna fötter gav mig en riktig tankeställare över hur fantastiskt omvårdnad verkar vara. Men nää, I have nature in my blood. Gos på dig Salome!

    2012-12-09 | 00:19:00
    Bloggadress: http://inspirationofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: