musicandlyrix

9 December ~ Advent på riktigt

Alltiallo, }

Hur gammeldags, klassiskt och kyrkligt det än är, så kan man inte uppleva en riktig advent utan Otto Olssons "Advent".
 
 
 
Kan meddela med en gång att våran kör gjorde den mycket bättre än denna. Sista tonen - smack. Kalas.
 
Dock tyckte jag inte alls om han som spelade orgel idag. Han kändes väldigt ostabil i sin takt, och jag vet inte hur många gånger han snubblade på tonerna. Menmen, i det stora hela måste jag säga att det gick bra. Och jag var inte nervös! Det om något var konstigt! Jag stog nästan och funderade på när min nervositet skulle komma, men den var väck! Skönt! Hoppas jag kan komma ihåg det tills nästa gång det är något såhär stort!
 
 
Jag hoppas kunna ladda upp ett par bilder på hur vi såg ut. Vi var ju faktiskt ett helt luciatåg!
Menmen, vi får se vad jag kan hinna med!
 
 
Nu ska jag sova för att imorgon orka upp på någon slags nobelfest..
 
Godnatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: