musicandlyrix

6 December ~Mysteriet på Greveholm

Alltiallo, }

Nu måste jag bara skriva lite här alltså.
 
Jag är så barnsligt förtjust i kalendern i år. Jag fullkomligt älskar Mysterierna på Greveholm!
Första gången, alltså 1996:s års, den är ju helt otroligt bra, och ska jag vara ärlig så var jag nästan nervös inför detta årets. I början verkade skådisarna väldigt stela och nervösa, men nu har de verkligen bättrat på sig, och dagens avsnitt var hysteriskt roligt!

Det kan ha berott på:
 
1. Att det faktiskt var riktigt kul!
 
2. Att jag och Coffe ibland beter oss som pappan när han undrar vad han ska göra
 
3. Att jag druckit alldeles för mycket kaffe idag.
 
 
 
Jag bara måste be er att klicka på länken. Så sjukt underhållande!
 
 
 
 
Gör även ett test och lägger den här. Klicka fram till 08:00 om ni inte vill se hela en gång till.
 
 
 
Vad tycker ni? Alltså, för mig är det underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: