musicandlyrix

27 ~ Vem tackar nej till en rea?

Alltiallo, }

Nä, inte jag iallafall!
 
Idag drog jag mig helt allena till Göteborg för att se vad rean hade att erbjuda. (Och för att egentligen byta ut mina skor som jag köpte för en månad sedan.)
Första stoppet - Stadium.
All bortblåst träningsmotivation kom tillbaka med en gång när jag kom ur butiken med ett par tights, en sport-bh och ett linne.
 
Nästa stopp - Carlings.
Utan att prova gick jag därifrån med en mintgrön (!) tröja. Rätt ball faktiskt! Och när jag kom hem såg jag att det fanns en dragkedja längs hela ryggen. Still like it!
 
Sista stoppet - H&M. Där skaffade jag mig ett par nya svarta jeans då mina gamla expanderat för mycket i midjan.
 
 
Här har ni rubbet.
 
 
Nu är det bara att ta sig till träningen som gäller.
 
Imorgon morgon tänker jag sätta klockan på åtta. Är det då minst -1 grader ska jag ut och ta mig en löprunda, alternativt en powerwalk. Det var ett bra tag sedan jag rörde på fläsket nu alltså.
 
Sedan, efter dusch och frukost, då är det en tripp till Göteborg som gäller, och då ska jag äntligen klättra igen! Denna gången ska även Sara hänga på, och jag tror verkligen detta kan bli något som hon kommer gilla starkt!
 
 
Nu ska jag avsluta kvällen med en film eller något. Vi får se.
 
Ha det fint, vänner!
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: