musicandlyrix

16 December

Alltiallo, Funderingar, }

Okej, det är lite stressigt.
 
Skolarbetena är det kanske inte så mycket med kvar nu, men det är så mycket annat smått (och ibland gott) som ska hinnas med.
Det är flera omgångar med julbak, det är tre födelsedagar på raken med firande, det är julplaner och det är städning, ja allt man kan komma på!
 
 
Just nu hinner jag egentligen inte heller skriva. Borde sova för typ en timme sen, men jag kände ändå att det kanske var på tiden att skriva något.
 
Över till något annat än bara tjöt om tid som inte finns.
 
 Tumblr_mdih15uwzn1ri0hjho1_500_large
 
 Idag så satt jag och funderade lite, lät hjärnan snurra runt.
Tänk vilken tur jag har haft med mitt liv ändå. Efter en extrem turbulens så fanns det liksom människor där för mig hela vägen, hela tiden!
En kompis som är som min syster, och en syster som är som en annan mamma.
 
Så fina människor. Sådana som man verkligen (!) kan luta sig emot när det har varit tunga tider. Det är så alla borde känna. Att det aldrig finns brist på människor som lyssnar eller bara sitter med en.
 
 
32433_400368183372716_104252506_n_large
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: