musicandlyrix

Working, fighting, saving

Räddningstjänsten, Träning, }

Okej. Då var det färdigtränat för idag.
 
Jag frågade om Coffe ville hänga med, och det gjorde han! Han orkade inte lika länge, men det var kul att ha med någon!
När jag sprang så fick jag faktiskt känningar i låren, och mer i den ena än det andra. Beror nog ganska säkert på att jag har varit så stel efter fotbollen. Det har tyvärr inte gått över än, vilket är ganska keligt.
 
När jag kom hem så lyfte jag litegranna i garaget, och jag hade ingen musik. Men det gjorde ingenting för jag hörde att brandbilen var ute! Spännande ju!
 
Jag tittade mängder med gånger på www.serf.se, men de hade inte lagt ut något där än. Men på www.bt.se så stog det att det var en bilkrock på 156:an. Fyra personer inblandade, antagligen två som satt fast. Sedan hade även en av bilarna fattat eld.. Usch, det verkar hemskt! Men jag är säker på att gubbarna gör ett bra jobb, och jag hoppas att folk inte är allt för skadade.
 
 
Här har vi Sara som markör och Jocke och någon mer brandman som hjälper till med losstagningen.
Jag saknar det så sjukligt mycket alltså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: