musicandlyrix

Tanken är att man inte ska tänka för mycket

Träning, }

 
Det ser verkligen inte mycket ut för världen alltså.. Men jag vägrar ge upp nu när jag varit igång så länge!
 
Det är minsann inte lätt att träna (ensam och hemma) när man är tjej och från grunden är en liten pinne, men nu har jag gått från ca 50 till 60 kg iallafall, och det är i sig en grym förbättring! Benen har blivit större, axlarna med, och jag själv känner mig lite grövre, vilket är positivt!
Styrkan har även den förbättrats men jag försöker inte tänka för mycket på den extrema uppförsbacke med muskler jag måste klättra upp för.
30 kg bänkpress 35 gånger, vad i hela.. Jaja. Vill man så kan man!
 
 
Nu ska jag sätta i mig resterna sen igår. Grillat är inte dumt!
 
Sen ska jag iväg till stan och bju bästa Hanna på en mysig fika! Har man blivit arton så är det ju klart att det måste få ett avstamp på något vis, och vi som älskar fikor nästan över att annat tycker inte att det är den sämsta idén..
 
Jag skriver ikväll, och jag har förhoppningsvis tagit ett par bilder som jag kan lägga ut.
 
(Måste förresten säga att efter jag har bytt design på bloggen har det gjort att det är så mycket roligare att blogga! Lite råare, lite tuffare, lite mer jag liksom. )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: