musicandlyrix

Orkar inte vilat

Träning, Utfyllnad, }

Då var höstterminen igång då. Första dagen innebär att man får ett schema och sen kan man gå hem.. Men nu har det ju faktiskt startat och jag och Sara var faktiskt ganska nervösa. Av någon anledning blir jag alltid det när det ska dra igång på riktigt igen. Nya kurser, nya lärare osv.
 
Efter att ha lunchat i skolan tog jag tag i något viktigt.
 
Körskolan!
Jag har äntligen skrivit in mig och min första körlektion blir antagligen imorgon redan! Känns skönt, för jag vill så gärna fixa körkortet innan november. Det är ett litet mål jag har satt upp iallafall. Så nu kör vi på det.
 
 
När jag kom hem så var jag återigen ganska träningssugen vilket innebar att jag tog tillvara på det och bytte om direkt till träningskläder. Tråkigt nog kan jag inte springa, inte ens gå vanligt, på min fot. Det är något med en sena på kanten av foten som irriterar. Typiskt nog så svarar inte vårdcentralen heller.. Men jag får ringa tillbaka ev. gå till vårdcentralen imorgon för jag blir snart galen över att inte kunna röra mig som vanligt.
Visst, jag kan cykla, men jag tycker oftast att det är goare att ta en löprunda, eller som jag saknar extremt mycket nu; en äkta powerwalk..!
 
 
 
 
Peroneus brevis tendon, you suck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: