musicandlyrix

9 Augusti

Utfyllnad, }

 

Dagens middag: Åt precis fisk och en god potatissallad som min syster gjort

Dagens nytta: Ärligt talat, ingenting alls. Hade planer, men de bröts.

Dagens njutning: Frukostätande samtidigt som jag såg på Desperate Housewifes

Dagens tanke: Åhnej. Skit. Mindre än en vecka kvar till skolan börjar och återigen har jag hundra saker jag skulle gjort på lovet som inte hinns med

Dagens låt jag nynnat på: Black heart - Stooshe

Dagens misslyckade bak: Jag har inte bakat, men syster min har gjort lyckade maränger

Dagens tv tittande: OS! Just nu brottning med Sofia Mattsson

Dagens väder: 20 grader och mycket moln

Dagens humör/ sinnesstämning: Ont i magen, annars ganska nöjd.

Dagens tacksamhet: Jag har vaknat upp, helt frisk och har inget vidare att oroa mig för.

Dagens klädsel: Hehe, myskläder? Drog bara på mig nåt.

Dagens smink: Ingenting! Finnarna går fria!

Dagens skönhetsvård: Nada. Ska rätta till det snart innan jag går till jobbet.

Dagens bästa besked: Egentligen var det igårkväll, men alltså SVERIGE VIDARE I HANDBOLLEN!

Dagens fegis: Det vet jag ikväll när jag slutat jobba

Dagens goda gärning: Jag ska ner och jobba och hjälpa de gamla. Det är faktiskt guld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: