musicandlyrix

30 Augusti

Alltiallo, }

Hej!
Precis hemkommen från stan där jag varit och shoppar skor, en tröja, en T-shirt och en vinterjacka! Bjöd även mamma på lite mat.
 
Såhär ser vinterjackan ut på ett ungefär. Här på bilden ser den extremt rak och formlös ut, men det är inte riktigt sån. Som ni ser är den köpt på Cubus. Jag ar snöat in där lite grann nu. Gillar det! Går alltid över till herravdelningen eftersom de har så snygga T-shirts där, men dock kan jag inte visa den nu ikväll eftersom den inte fanns med på hemsidan. Får väl ta kort på den en vacker dag. Om jag kommer ihåg.
 
Alaska parka
 
 
Jag har förresten klarat B-provet på körskolan nu. Gjorde det igår. Idag testade jag på C-provet, men hann bara göra det en gång, och det misslyckades. Men det konstiga var att jag vet att jag har haft rätt på flera frågor, men ändå står det att jag fick fel..? Måste kolla upp det imorgon.
 
Imorgon börjar förresten KU igen och det ska bli jättemysigt! Kan dock inte stanna för länge eftersom jag måste upp vröltidigt på lördag. Wedding! Jag ska servera, och det ska i veta, det kommer bli sjukt jobbigt! Så extremt uttröttande, men ack så roligt!
 
 
Nu ska jag snart sticka till sängen. Är extremt trött. Drack kaffe vid halv nio och har inte sovit middag (förutom att jag somnade litegrann på bussen till stan). Det tär på kroppen att vara tonåring!
 
 
Över och ut.

Kommentarer

  • Vickis säger:

    Snyggelisnygg jacka!:D

    2012-08-31 | 09:02:49

Kommentera inlägget här: