musicandlyrix

28 Augusti ~ Livet och alla dess galenskaper

Alltiallo, Utfyllnad, }

God kväll!
 
Nu var Robinson slut för ikväll, och jag ska bara säga en sak om det programmet. En sån man som Martin Melin, en sån ska jag ha! Perfekt! Humoristisk, snygg, och den kroppen är bara så perfekt må jag säga!
 
 
Brandman som gifter sig med en polis? Varför inte...
 
Så. Färdigdreglat!
 
 
Egentligen skulle jag lägga in lite bilder från i söndags kväll, då jag var på körfest, men saken är att det är en del bilder, plus att jag tror inte batteriet räcker..
 
Dock ska jag ge er en liten teaser om vad jag och Sara har hittat på idag..
 
 
 
Hur ska man säga?
Tja, vi förberedde oss något på kommande krig. Känns.. Lite lagom klaustrofobiskt.
 
 
Vad som vi mer gjorde idag, var att vi lekte som små lyckliga barn med allt vi kunde hitta i rummet för sjukvård. Provtagningsnålar, kateterpåsar, dropp, plåster och mycket annat.
 
Själv drog jag ur lite blod rakt från hjärtat. Kändes.. Fräckt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: