musicandlyrix

27 Augusti

Alltiallo, }

Hej!
 
Nu har jag äntligen klarat det första delprovet till körkortet! Tredje gången gillt, den metoden körde jag stenhårt på.
Imorgon ska jag antingen fortsätta skriva prov, eller så simmar jag efter skolan.
Halv fem är det nästa teorilektion, så då får jag nog vara där.
 
På onsdag är det fotbollsträning nr 2 och jag längtar redan! Dock är jag lite sur, eftersom foten blev sämre idag igen efter att jag gick till och från bussen istället för att ta cykeln, plus att jag var ute och sprang på den igår. Men jag kände ju ingenting?! Åh, jag blir så trött!
 
Sen måste jag säga att jag är sjukt sugen på detta:
 
 
rygg_sv
 
Typ världens fetaste träningsläger! Wow.. Skulle verkligen vilja delta alltså!

Kommentarer

  • Andrewski! säger:

    Detta var längesedan haha, månader sen jag var här inne i kika! men det här var intressant må jag säga! har du en skadad fot! skit i det och pressa sönder skadan med din tyngd, det hjälper faktiskt för mig, känns som man trycker allt det onda till rätta haha. Good luck med fotbollen! :D

    2012-08-27 | 21:29:13

Kommentera inlägget här: