musicandlyrix

26 Augusti

Alltiallo, }

Söndag! Härligt!
 
Okej, det var rktigt längesedan jag kände att söndagar var någonting att ha. Man kan liksom inte börja att göra något för att man måste ladda inför nästa skolvecka. Men idag känns det sjukt skönt i hela kroppen!
 
Bara sitta inne, titta på americas next top model (ja, jag ser vartenda avsnitt..), titta på världens mysigaste höstväder utanför fönstret och bara inse att allt är rätt gött ändå. Kaffet, som idag blev perfekt, är färdigdrucket, jag är lagom pigg, och jag laddar i smyg upp för en löprunda i terräng i eftermiddag. Jag längtar!
Det var längesedan jag var ute och sprang nu! Har ju inte kunnat efter att den gick sönder för ett tag sedan, men fotbollsträningen gick ju bra, så nu är det bara att köra igång igen. Yes!
 
Tumblr_m92i82wlny1r1kbuxo1_500_large
 
Tumblr_lv36rp4sit1r6u05ro1_1280_large
 
Är förresten sjukt sugen på att köpa nya löpardojjor, Alltså sjukt sugen!
 
 
 

Var förresten i kyrkan innan, och det var nära jag och Henrik, min systers man, gjorde bort oss totalt. Framme vid nattvarden så reste vi oss båda två samtidigt och Henrik vinglade till så det nästan blev dominoeffekt av det hela, men som tur var så lyckades jag hålla mig på fötter haha.
 
Lustigt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: