musicandlyrix

25 Augusti

Alltiallo, }

Sådär.
 
Då var jag igång för dagen. Måste säga att mina helgmorgonar (helgmornar?) ser nog väldigt lustiga ut.
Jag vaknar, tittar lite på telefonen, gick upp, städade lite, gjorde frukost, tittade på Desperate Housewifes, och somnade igen. Sen gick jag upp runt 11-12 snåret.
 
Snart ska jag äta någon form av lunch och sedan åka in till Kungsbacka för att köpa fotbollsprylar och för att fika litegrann med Sara.
 
Fika alltså. Jag tror faktiskt jag ska göra det idag. Och nej, då har jag inte hållt mina tre veckor utan socker. Men jag har iallafall lyckats att hålla undan helt från det i en och en halv vecka, och det är länge för att vara jag! Jag är en sån sockergris alltså!
 
Men nu ska det bli som så att jag käkar bara socker en dag i veckan. Det blir idag denna veckan, och nästa lördag då det är dags för bröllop som jag ska servera på!
 
Tumblr_lor70b54m81qbii9bo1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: