musicandlyrix

24 Augusti

Alltiallo, }

Idag efter simmandet efter skolan kom sockersuget. Sjukt jobbigt! Var riktigt nära att köpa en stor påse godis, men jag lyckades motstå och köpte äpplen och nektariner istället så jag kan göra en minifruktsallad. Pju!
 
 
Jag och Sara var alltså och simmade litegrann efter skolan. Riktigt skönt, och det var liksom sån där kvalitetstid inblandat så vi bubblade i bubbelpoolen och bastade en del också. Skönt som as!
 
 
Ikväll är jag hemma helt ensam. Rätt skönt faktiskt!
Funderar fortfarande på om jag ska bju över någon, men är inte hundra på att jag ska göra det eller inte, men troligtsvis blir det inte så. Är nog lite sent att komma med det nu ändå..
 
 
 
 
Nu blev det som så att jag lät blogginlägget ligga oskickat, så jag kan ju skriva vidare.
 
Min kväll fylls med poesi för fiskar.
Sök på youtube.
Kul!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: