musicandlyrix

20 Augusti

Alltiallo, }

Då har det dragit igång på riktigt. Alla lektioner sätter fokus på ämnet. Men första lektionen idag blev man lite förvirrad.
"Rita en bild och berätta för dina vänner vad du har gjort i sommar."
 
Det var som att börja ettan i förskolan ju. Och detta var Svenska B egentligen.. Jaja, det är väl bara att göra som de säger. Men man undrar ju vad som verkligen är relevant.
 
Jag hade också min första Matte C lektion. Ont i huvudet efter fem minuter och tillbaka i ekvationsträsket. Det känns dock som om jag är tllbaka i Matte B-bänken för det är exakt samma tal verkar det som. Tur att allt inte känns så nytt nu iallafall, så det ska nog gå att klara av detta på något sätt. Dock är jag helt ensam i min klass att läsa denna kursen och det känns bra ensamt. Hade varit kul om åtminstone någon mer hade valt samma kurs.. Då kan man liksom ha någon att plugga med sen i korridoren om det skulle behövas. Synd!
 
 
 
 
Nu ska jag koka kaffe och sedan ladda upp för Robinson. Är sådär barnsligt förtjust i det programmet även fast det är riggat till max..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: