musicandlyrix

16 Augusti ~ Körskola

Alltiallo, }

Då var jag påväg mot ännu ett sånt där steg i livet.
 
Jag har börjat köra bil på körskolan! Lite lagom i tid sådär kan man tycka då kanske.
Jag hade tänkt att börja förra terminen, men då var det så mycket plugg i skolan att jag absolut inte hann med. Sedan så tänkte jag att "jomen på sommaren, då har jag ju tid!", men sommaren gick fort.. Nästan för fort. Men igår, första dagen i skolan, så gick jag direkt efter till bilskolan och skrev in mig och redan idag fick jag min första körlektion. Spännande!
 
Jag har en trevlig lärare, och världens mjukaste bil! Jag gillar den skarpt! Det är en Audi som går på diesel. Mer vet jag inte eftersom jag är rätt kass på bilar. Men som sagt. Första lektionen gick skapligt och det är jätteskönt att vara igång!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: