musicandlyrix

The Hunger Games

Tankar om allt, }

Nu får ni höra sanningen.

Jag har precis sett..



Så sjukt bra film!

Jag tycker verkligen inte om fantasy och övernaturliga saker, men denna kändes så äkta på något vis! Riktigt bra! Jag var verkligen helt tagen av den, och den rekommenderas starkt! Dock inte för 11-åringar, utan snarare 15-åringar. Den var ju lite grov, och 11-åringar hade nog skitit på sig om de sett denna..
Men än en gång, sjukt bra!

Juste, bara för att det nästan tillhör bloggandet, så ska jag berätta en rätt lustig sak om min klädsel..



Klippte bort huvudet, för det såg lustigare ut än vanligt faktiskt!

Jo, byxorna är från Myrorna, sitter bra tight, men jag gillar dem, och sen har jag ju en skjorta på mig. Mhm? Jo, den tog jag ur min lillebrors garderob. Han har en sån som jag alltid velat ha! Sikken en!
Sen när jag kom till GinaTricot i stan och skulle prova lite andra kläder så såg jag var det var för storlek. 146. Oj haha.. Men den sitter väldigt bra på mig faktiskt! Ska sno den fler gånger!

Imorgon ska jag fira en snygger vän som fyller 18 idag, och på fredag hoppas jag av hela mitt hjärta att jag och Klara, bästa, fina, underbara Klara kan ha bokklubb och annat smått och gott lugntagande!

Nu säger jag godnatt med en bild från weheartit.


Tumblr_luoa79itck1qg38ico1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: