musicandlyrix

28 April ~ Linnémarschen

Tankar om allt, }

Idag var det alltså Linnémarschen.

Hastigt och lustigt frågade jag några i min klass om de ville hänga på, men de flesta var inte intresserade, men så till slut ville Rasmus hänga på, och så blev det!

Vi åkte in till Borås och det första vi gjorde var att gå vilse. Jag ringde Isabella och väckte henne för att få lite vägbeskrivning, och vips så var vi mitt inne i ett gäng danskar som också skulle gå marschen. Riktigt roligt att vi hamnade där, haha! Vi skulle vara så diskreta som möjligt, men sedan gick vi mitt i deras klump bort till starten som var inne på Borås arena.

Sen var det bara att gå och gå och gå.

När vi gick igenom Borås djurpark satt det en apa högt uppe i ett träd och sjöng hur högt som helst med världens vibrato.. Riktigt roligt haha!


Det tog oss ca 4 timmar tror jag, att gå vandringen. Mina höfter var konstiga och ville gärna lägga av, men det struntade jag i, och vi kom i mål och fick medalj och grejer. Finfint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: