musicandlyrix

20 April ~ Extended version

Räddningstjänsten, Tankar om allt, }

Jag är så glad över saker och ting som händer just nu!

Idag har jag varit på brandstationen igen och levt livet. Dock inga larm, men jag har haft väldigt roligt iallafall.
Jag frågade Conny, han som har ansvar för oss praktikanter, om jag kunde få gå hela dygn de kommande torsdagarna fram till sommarlovet, och JAG FICK!

Inte nog med det.

Det märks tydligen på mig att jag verkligen gillar att vara på brandstationen, och det har blivit bekräftat av flera brandmän, och Conny sa även att jag gärna får komma några måndagar framöver eftersom det då ska vara extraövningar. Är jag glad? JA!



Kommentarer

  • Vickis säger:

    Oh vad roligt Salome!:D de märks att du verkligen gillar att vara där, oh de e jätte kul att höra!!:D<3

    2012-04-20 | 19:08:44

Kommentera inlägget här: