musicandlyrix

15 April ~ Heavier!

Tankar om allt, }

Efter en hel dag på jobbet så tänker jag snart gå och lägga mig. Ska bara läsa min bok och blogga lite först.

Först och främst vill jag bara tacka för de två söta kommentarer jag fick av Vickis och Hanna igår. Ni är guld! Och det hjälper mig jättemycket när ni skriver såna uppmuntrande saker!


Sen har jag funderat ännumer.
Jag funderar på att börja i någon sport. Frågan är vilken.. Helst så vill jag nog gå i en sport där jag blir stark, främst i armarna. Men samtidigt vill jag inte träna för mycket på gym eftersom jag hellre gör annat (tror jag). Ge mig förslag!

Jag kommer också lägga mer krut på löpningen i år (säger jag nu ja..), för den måste förbättras. Jag har känt att de sista gångerna jag varit ute har det varit väldigt tungt, men jag gissar att det beror på den totala kroppsvikt jag ökat med hela 7 kg på bara några veckor! Det är ganska sjukt. Sjukt fantastiskt, för det är detta jag vill! Bli större så jag kan öka muskelmassan osv. Kalas!


Jag gissar att det var detta jag hade att säga nu ikväll. Jobbet gick förresten bra, men det är tråkigt att man inte är accepterad nog när man är vikarie.. Wellwell.

Img1487268101_large

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kör mma då får du rejäla armmuskler + massa andra muskler haha

    2012-04-15 | 22:07:01
  • Lilla Amalia säger:

    Egentligen borde man kanske börja i självförsvar el kampsport av något slag ;) Typ boxning :)

    2012-04-16 | 00:19:57
    Bloggadress: http://lillaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: