musicandlyrix

5 September

Tankar om allt, }

Hej folket!

Saker händer!

Nu ska jag berätta det första, och kanske roligaste!
Isabella Oksa. Den kvinnan är fantastiskt bra att ha! Vi tog oss åter igen ner till Varberg och sov i husvagnen. Detta gjorde vi nu i helgen, alltså lördag till söndag.

I fredags så åkte hon med mig hem, vi åt, och tog en härlig skogspromenad (vilket resulterade med en älgfluga i Isabellas hår. Grattis!).
Efter den härliga promenixen bland lila svampar, så cyklade vi till våran kära KU. Lovsånger, film, popcorn och allmänt mys. Thats how we kinda like it.

Sen, så sov hon över hos mig, och på lördag morgon tog vi oss ner till älskade Varberg. Att leva i husvagn är helt fantastiskt, och man behöver inte ha några måsten allt, utan man gör precis vad man vill! Typ som, jaa, ska vi säga äta?
Äta har varit det vi gjort mest tror jag nästan. Vi har ätit SÅ mycket!

Nudlar
Kyckling
Avocado
Mango
Oliver
Chilibollar med ost
Salami
Kladdkaka
Skorpor
Godis

Jaa, mycket! Och detta var bara på en kväll typ...  Snacka om bra gjort!
(Denna veckan skulle bli nyttig. Men nä, det går inte. Tar det en annan gång.)

Om jag hade varit mer trevlig i inlägget hade jag bjudit på ett par bilder. Men tvärr så har min telefon semester.. Eller ja, jag glömde den i Isabellas bil på hemvägen, så jag får tillbaka den imorgon, vilket ska bli rätt skönt. Fast, ärligt talat så är det bra att vara utan den.. Det är läskigt vad man är beroende!

En annan grej vi gjorde i Varberg var att gå till kyrkan! Vi var äkta kyrktanter och cyklade iväg till Apelvikens kyrka. Det var nattvard och  lite lovsånger, så det var helt jättefint! Prästen var väldigt bra också, han hade båda fötterna på jorden så att säga, så det gjorde det lätt att lyssna.

Nu lägger jag ner med skrivandet för ikväll, och jag får väl gå och äta något eller så snart. 

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: