musicandlyrix

11 September ~ Thank you for being a friend

Tankar om allt, }



Hej!

Ville bara berätta för er att jag har de bästa vännerna på planeten! Jag fullkomligt älskar Er!

Jag har en fantastisk Bror, som bara är helt fantastiskt underbar, även fast vi bråkar och blir sura på varann så finns vi alltid där för varandra ändå. Du är bäst, och jag älskar dej precis som du är!

And when we both get older
With walking canes and hair of gray
Have no fear, even though it's hard to hear
I will stand real close and say,
Thank you for being a friend

Kommentarer

  • André säger:

    måste säga att min underbara syster slår allt! om jag inte haft henne hade inte mitt liv vart så himla bra som det ändå är! tack så mycket Salome! <3 älskar dig ganska så mycket! <3

    2011-09-11 | 19:16:16

Kommentera inlägget här: