musicandlyrix

21 Oktober

Tankar om allt, }



Du bad om det!




Hej alla barn!

Nu får ni en lägesuppdatering!

1. Först ska ni få en fet sanning.

2. Sedan ska jag berätta en fet sak.

3. Sen ska jag sova. Tror jag.


Sanningen.

Alla människor är inte perfekta. Inte jag heller.
Jag har inte uppdaterat bloggen på några dagar eftersom jag hade någon slags ångestattack som inte gav med sig med en gång. Jag sjukanmälde mig, och hade en heldag med mamma på Ikea istället. Det är det som är den feta grejen.

Nu ska ni få se på möbler som jag vill ha på mitt nya rum. För justeja! Vi ska flytta! Till ett nytt hus.
Jag ska flytta hem till mamma. Haha, 17 år, och ska flytta hem till mamma, den är inte så vanlig, den varianten, men så är det!

Här är en ny säng och lite annat som inte hade varit fel.





Denna tycker jag vi ska ha ute i hallen. Alltså den ovan.


Jag tror för övrigt att jag är kär i vitt.



Nu ska jag inte skriva så värst mycket mer idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: