musicandlyrix

10 Oktober - Who could have guessed..

Tankar om allt, }

God kväll!

2, 4, 8 och 10 oktober. Jag ser ett mönster. Fast ni ska veta, att det är inget mönster.


I tordags, då jag skrev att jag och Kajsa-Lena skulle hem till Isabella, det var verkligen Kalas med stort K. Dessa två människor är som syre och vatten. Alltså, det som gör att man lever! Så fantastiska, knäppa, knasiga, underbara är de!

Vi hade Paj o Te - mys. Så underbart gott. Det var en variant med björnbär och vinbär. Mums!




Just nu sitter jag och tittar på tv4 fakta. Sick. De visar en dokumentär om andra världskriget, och käre barn vad jag är glad att jag inte levde under den tiden. Eller att inte Sverige hade en större pjäs i spelet. Thank God.

På tal om Thank God så var det KU-dag i Leteboskolann idag, och jag skulle dit, men så blev inte fallet.
Jag jobbade på hemmet imorse från kl 7-13 så jag var ganska  så bra trött, och åkte sedan hem till mamma och sov en stund, pluggade matte med en ovänlig person, och sedan packade jag saker och mamma skjutsade "hem" mig.

Nu sitter jag här. Chillar. Slappar.. Egentligen borde jag:

♦ Skriva en filmrecension som skulle in igåg

♦ Räkna mer Matte B

♦ Plugga på Omvårdnadsprovet

♦ Städa mitt rum

Men jag säger såhär: ÄSCH! JAG GÖR DET IMORGON!


Satt och letade efter en passande bild, men hittade en annan. En som jag verkligen fastnade för. Något av det bästa jag läst på mycket länge.






Nu ska jag fortsätta titta på tv4 fakta.

Kramar

Kommentarer

  • André säger:

    då vet jag va du tycker om mig då ja. frågan är vem som var otrevligast?

    2011-10-08 | 23:24:05

Kommentera inlägget här: