musicandlyrix

22 Maj ~ Pic-bomb från Falun.

Tankar om allt, }

Nu är jag skyldig er och mig själv ganska mycket!
Detta är en pic-bomb från Falun! Vi var där med våran kör på Ungdomskörsfestival!
- Jag och Kajsa-Lena på tåget. Det hände mycket där kan man säga!
Kan berätta att på hemvägen så fick vi gå in i förarkabinen, once in a lifetime experience! Thank You tåg-Anders!
-
- När vi kom till Falun fylldes ett rum med resväskor.
Ni kanske förstår att sista dagen när allt skulle dit igen, då luktade det sovsäck! Jag gillar inte den lukten. Uss
- Nationella ungdomskören, and i like the pic!
Kyrkan var jättefin! MEN! Akustiken var såå jobbig! Det ekade så mycket så jag trodde vi sjöng fel hela tiden!
- Vi hade också med ett och annat monster. (Men hon är väl söt?)
- Och en otrogen kvinna!
- Alla vi systrar! Grejen är inte att man ska vara snygg på utsidan jämt. Insidan funkar bra den med!
- Två nyfunna vänner! Gustaf (Gandalf), och Hanna
- " Don't even think of parking here!"
- Sista kvällen var det fest och det var extrem god mat! Vi åt på en restaurang med flera långbord. (vi var trots allt ca 250 pers) Helt sjukt gott, och fantastisk underhållning!
Man fick uppträda med vad man ville, och vi gjorde då lite Sound of Music, medans andra körde allt möjligt, från Acapella till Rap.
En av de som uppträde var en finne, som sjöng en låt som hette "Good Enough".
När vi kom hem, så googlade Kajsa-Lena på honom.. Han hade tydligen varit med i det finska Eurovision!
- Här är han!
Kvaliteten är mer än sämst, men rösten, tvärtom, helt!
Nu slocknar jag snart..
Har jag sagt att vi köpte hunden?
Det gjorde vi. Den är überalltihop. Monster, söt, allt!
Godnatt fina folket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: