musicandlyrix

Stalker

Tankar om allt, }

JAG VILL HA EN NY OCH BÄTTRE DATOR, GE MIG!
Har lånat ett spel av André som heter stalker, för att de (typ eh, Sara!) tycker la att jag ska aktivera mig mer när det gäller "krigsspel" och sånt larv. Mhm, å så har jag ju börjat spela det spelet nu, men tro inte att det funkar, nähädå. Allt laggar sönder. Jag skulle skjuta en muterad hund, och då klickar jag, 30 sec senare senare så hör man ett skott, och ytterligare 5 sec senare så ser man flamman från vapnet. GAH vad jobbigt! Sen kommer det såklart en hund som man inte såg från början. Åh vad SUR jag bliiiir!
(Det låter som jag är värsta beroende, men jag menar, det ärklart man blir helt cpdampryckig när det inte funkar som man ska..!)
Glömde att säga att igår tog det 2 timmar att starta spelet och idag BARA 1. Yaaay.
Suck.

Kommentarer

  • Klara säger:

    Vi har fått ett boktips av Marie! "Boktjuven" ;)

    2011-01-16 | 21:17:30

Kommentera inlägget här: