musicandlyrix

Like this melody in my head

Tankar om allt, }

Idag har skolan börjat igen. De vanliga procedurerna är igång. Usch och fy måste jag säga. Skolan är ju inte det roligaste som finns liksom. Men det ska bli en liten (underdrift) skillnad på läget nu framöver. Jag ska gå lärlingsprogrammet, vilket betyder att jag är ute i praktiken två dagar (till att börja med) och då läser jag in det andra som de i skolan läser utöver det. Så tro inte att lärling är för de kassa människorna. Nepp, jag tillhör inte dem. (Vem har sagt att det finns kassa människor?)
Jag ska vara på samma ställe som jag hade APU:n på, och min mentor sa till mig att chefen lät väldigt positiv, så det ska bli kul sen när jag kommer dit, absolut!
Det är skôj med random bilder. Man vet aldrig vad som dyker upp. Detta är från bakkvällen hos Sara innan jul. Mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: