musicandlyrix

3 Januari.

Tankar om allt, }

Hej!
Nu har jag kommit hem från Småland. Där har jag varit hos mitt fadderbarn med familj. Jättemysigt, verkligen!

Snuttan växer! Som ni ser har hon fått risgryn, gulligt!
Idag innan jag skulle åka så fick jag låna ett kamerastativ så jag kunde ta kort på fåglar, här är några bilder

En annan sak som verkligen har varit en höjdpunkt, det var att jag fick träffa Anna igen. Vi känner inte varandra, men så gör vi det ändå (:pppPpPPP , skämt åsido. Kass humor.)
Jag åkte hem till henne igår och vi hade jättetrevligt! Vi har ju så grymt mycket att snacka om, liksom. Inte för att det brukar vara tyst när två tokiga tonårsbrudar snackar, men aa. Vi har mer än mycket att babbla om! Stort tack till fina Anna!

Kommentarer

  • Anna säger:

    TACK SJÄLV! <3 Vi måste fortsätta babbla nån dag!

    2011-01-04 | 17:07:32
    Bloggadress: http://lifeintunes.blogspot.com
  • Sofie CHilds säger:

    Charmiga bilder.. Tagit dom själv??

    2011-01-07 | 10:01:40
    Bloggadress: http://sofiechilds.blogg.se/
  • Klara säger:

    wow, vilka bilder!<3

    2011-01-11 | 21:29:44

Kommentera inlägget här: