musicandlyrix

11 Januari

Tankar om allt, }

Sådärja. Nu är det då dags för ett nytt inlägg. Sitter hemma hos min kära halvsyster för här ska jag sova tills imorn då skolan börjar på tok för tidigt. Jag har ett (av många) mål och det är att jag ska skaffa mig ett nytt månadskort på gymmet så jag kan bli lite mer smidig, eller vad man ska säga. Jag känner mig så mycket bättre när jag är i form och inte bara sitter hemma vid datan eller teven eller ser på film och bara äter (kanske) onyttigt och så. Gissar att jag inte är ensam om detta. Min vän Hanna har varit steget snabbare än mig, och hon har t.o.m. tagit ett sådant pass där hon går med en tränare som hjälper henne och visar hur man ska göra. Humpf. Hanna, du får hjälpa mig sen.. Jag är lite rädd för alla de där sakerna.. Det verkar som att alla ska stirra på en... höhö. Skolan var rätt okej, inte mer än så. Fick babblat på rätt bra i matsalen idag efter en dum kommentar, men det kändes bättre och det var inget jag ångrade. Tack för att ni finns där vänner! Kram!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Ingen stirrar på en:D Alla är upptagna med sitt;) Men jag hjälper dig gärna ändå, fast jag kan inte allt. Man lär sig inte alla på en gång.

    2011-01-12 | 18:43:47

Kommentera inlägget här: