musicandlyrix

Året som gått

Tankar om allt, }

Känner också för att göra en liten resumé eller vad man ska säga. (Isabella, den är inte snodd av dig om du kunde tro detta. Kolla bara på vilken stor stil jag får när jag skriver haha. Jag vet inte ens hur man ändrar, så nä, jag har inte tagit den från dig. )

Ditt 2011 - Sammanfattning
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?- Ja? Jag gör nya, kanske galna saker, varje dag. Till exempel så har jag i år varit inne i en självrengörande toalett i Slottskogen. Det var mycket spännande!
2.Höll du några av dina nyårslöften?- Tror faktiskt inte jag hade något..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?- Inte nära vänner.
4. Dog någon som stod dig nära?- Ja, tyvärr!
5.Vilka länder besökte du?- Jag stannade hemma i Sverige
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?- Jo, haha, lite kärlek hade väl inte varit fel, fast det hade varit bra om jag inte träffade någon förrän efter Australien.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?- Men åh. Jobbig fråga eftersom jag suger fett på att komma på datum.. Men jag kan ju nämna saker som hänt: Varit på Käringön, vi har köpt hund, jag har upplevt flera fantastiska och häftiga saker i räddningstjänsten, varit nära att dö. Det var när jag knäppte loss mig på Atmosfear på Liseberg.. Hu!
8. Vad var din största framgång 2011?- Jag har växt sjukt mycket som människa. Jag började RÄDDNINGSTJÄNSTEN!
9. Största misstaget?- Oj.. Vet inte riktigt just nu. Kanske lagt ut för mycket pengar på fel saker?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?- Skadat mig? Haha, blåmärken ungefär över hela benen efter härliga innebandymatcher?
11. Bästa köpet?- Datorn!!
12. Vad spenderade du mest pengar på?- Ack, här kom den frågan. Mat (!) Underhållning, allmän shopping
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?- Ja! Mina fantastiska vänner! Trots jobbiga bråk ibland.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?- Oj. Moves like Jagger? Åh, usch. Ehm, Adeles fantastiska, Herr Gurka...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?- Mjo, fast ändå mer bitter i år. Sorgligt nog.
16. Vad önskar du att du gjort mer?- Tränat såklart, varit ännumer med fantastiska vänner!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?- Grubblat på onödigheter, varit avundsjuk, tagit åt mig för saker som absolut inte varit mitt fel.
18. Hur tillbringade du julen?- I det nya huset med mamma o syskon
19. Blev du kär i år?- Nej..
20. Favoritprogram på TV?- Greys anatomy!
21. Bästa boken du läste i år?- Dear John!
22. Största musikaliska upptäckten?- Adele
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?- Pengar?
25. Något du önskade dig men inte fick?- En ny mobil, mer pengar?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?- Åh! Jag var på Liseberg med Sara, Matteus och André. Vi hade fruktansvärt roligt och mysigt!!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?- Klart det finns.. Mindre skola, mer liv till exempel
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?- Lite "jag-bryr-mig-mer-imorgon", mycket svart. Börjar ha på mig kläder som kan vara liite vågade. Iallafall för mig.
29. Vad fick dig att må bra?- Mina vänner! Inte minst André!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?- Sugen på? Channing Tatum!
32. De bästa nya människorna du träffade?- Vilka är nya för i år? Lollo och Samuel från KU-lägret i Dals Ed bland annat
33. Har du legat på sjukhuset?- Nej
34 .Hur ska du fira nyår?- Med fantastiska vänner!
35. Har du varit lycklig detta året?- Mjo, kanske när allt verkade flyta på bra. Husvagnslivet?!
36. det bästa med hela 2011?- Vännerna!
37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?- Låt mig fundera.. Jaa, faktiskt!


Kommentarer

  • Anna säger:

    DU KNÄPPTE LOSS DIG I ATMOSFEAR?!?!?!

    2011-12-30 | 23:12:57
    Bloggadress: http://lifeintunes.blogspot.com
  • Hanna L säger:

    Din blogg blir bättre och bättre för var inlägg som jag läser!

    Den självrengörande toaletten var helt klart bäst! :D

    Gott nytt år på dig min käre vän!! <3 :)

    2011-12-30 | 23:56:48

Kommentera inlägget här: