musicandlyrix

22 December

Tankar om allt, }

Hej kära vänner. 


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta idiotiska som skedde. Vi hade blivit lovade internet till vårt nya hus, men det har krånglat så sjukt mycket, och vi fick det inte förrän jag tror det var igår. 

Jag är extremt besviken på att jag inte kunnat fullborda mitt julbloggeri, men jag får nog göra så att jag struntar i det i år och så gör jag som så att jag fixar det nästa år istället. Så får det bli. Förlåt. 
Nu struntar jag i att prata om de här med dag-för-dag-fram-till-jul-bloggeriet. Blir ju bara ledsen, så japp, nu drar vi vidare! 

Vad har jag gjort idag? 

Jag har slutat skolan. Jag har jullov. ÄNTLIGEN! Det har varit så sjukt efterlängtat att jag knappt kan tro att det är här. När rektorn förklarade höstterminen avslutad så lyfte jag båda armarna högt upp i luften och tjöt av lycka. Wow. 

Just nu håller jag på att julpynta och städa. Kan ni förstå? Det är dan före dan före Dopparedan! Här går det undan! Jag är klar med klappar och jag har även fått några styckna idag. TACK så mycket för dem! Jag ska lägga ut bilder sedan på vad jag fått. 

Nu får ni en bild som är.. hmm... Tre år gammal. Eller två? Julen i 8:n var det iallafall, för här hade jag kort hår. Jag var också inne i den period där jag inte visste hut. Det är därför jag ser ut som en fjortis som putar med läpparna. Menmen, de flesta av oss har varit där.

Kommentarer

  • vem vet! säger:

    hahahah fjortis! :D

    2011-12-22 | 17:07:33

Kommentera inlägget här: