musicandlyrix

2 December ~ Detta ska jag ha gjort klart innan jag går på Jullov

Tankar om allt, }

Godmorgon!


Detta blir ett ganska kort inlägg (tror jag), eftersom inte mycket finns att säga om just detta. Fast jo, egentligen tycker jag det är på tok för mycket. Ni förstår...

Det jag ska ha fixat innan lovet (alltså i läx-o-inlämnins- och prov-väg) är:

En FET rapport i Svenskan och en i Samhällskunskapen samt en i Arbetsmiljö och hälsa. Den sista tror jag inte är så stor som de andra två dock.

Jag har prov i Räddningstjänst, teckenspråk, religon, matte?

Allt detta (vet inte om jag glömt något) ska fixas innan jag äntligen kan gå på jullov, vilken är sjukt efterlängtat!

Ha en härlig dag! Snart kommer snön!






Dag 01 – Julens betydelse för mig
Dag 02 – Detta ska jag ha gjort klart innan jag går på Jullov
Dag 03 – Min önskelista
Dag 04 – Andra Advent
Dag 05 – Julpyntet
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Mitt vackraste Julminne
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Tredje Advent
Dag 12 – Vad ingen kan ta ifrån mig
Dag 13 – Lucia
Dag 14 – Pulkaminnen
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min favoritkläder att ha på vintern
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Fjärde Advent ~Jag sjunger in julen
Dag 19 – Detta har jag kvar att göra
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett ögonblick av ro
Dag 22 – Godis i alla dess mängder
Dag 23 – Julgranen ska kläs
Dag 24 – God Jul 2011
Dag 25 – Julklappar
Dag 26 – Att säga farväl till någon man älskar
Dag 27 – Ljudet av mitt hjärta
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner inför 2012
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

  • andre säger:

    redan kommit lite lite snö här!

    2011-12-02 | 19:15:14

Kommentera inlägget här: