musicandlyrix

9 Augusti ~ Bilder

Tankar om allt, }

Hej Vänner!
'
Nu blir detta ett stressinlägg, för att jag ska snart vidare ner med min syster och bada, och sedan till Kajsa-Lena för vi ska ha det trevligt!
'
Här är en liten bildbomb på vad jag har gjort på sistone. Njut, och kommentera gärna, vem du nu än är!
'
Jag har varit på Käringön med två systrar. Träffat pappas kusin och hans son, och solat och badat i mängder. Fantastiskt skönt, äen fast det bara var över dagen.
'
Sen har jag varit med Vickis i Varberg. Tyvärr var vädret ganska sämst, så där blev det inte någon fin bild tyvärr. Efter Varberg var det kalas hos Ludwig, min brorson, son fyllde 18. Sjukt trevligt kalas! Bästa på länge! Tyvärr ingen bild däräifrån heller.
'
Oj vad klockan går!
Nu precis har jag och min bror bakat cupcakes. Vad tycker ni? Jag har faktiskt aldrig bakat det innan typ. Eller jo, fast ändå nä.
Nu ska de snart ner i magen! Bjuder syster på en nu när vi åker ner och badar.
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: