musicandlyrix

30 Augusti

Tankar om allt, }

Ojojoj, kära barn!

Denna datorn är verkligen min guldklimp! Imorse, direkt när jag vaknade, drog jag igång den och satte in minneskortet från kameran så nu har jag alla kort och filmer därifrån här i, och jag ska göra samma sak med telefonens kort och filmer någon dag.

Skolan då.. Alltså matte b. Jag tyckte den kunde ta och pilla sig i rumpan! (Jaa, jag är ärlig och uppriktig med det grova uttryck.) Jag förstod ingenting, och på varje lektion satt jag som en fågelholk.. Eller nä, jag var så arg och besviken så jag kokade. Rent ut sagt. Läraren kom och la sin hand på min axel och ville att jag skulle lugna ner mig, men det gick inte så bra. Men iallafall, så fortsatte jag att leva, och när jag kom hem så sa min syster att jag kunde åka till våran präst och hans fru, för hon är duktig på matte, och det gjorde jag. Och tro det eller ej, men jag förstår matten nu! Helt sjukt. Trodde aldrig jag skulle säga detta!




Hej Sofia!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: